Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk


sandy
kleed is binnen
hallo,heb net gebeld naar de winkel of mijn kleed misschien al binnen was en ja hoor het is er. Ik mag wel pas vanaf 15 juni gaan passen, begrijp nie goed da da nog zo lang duurt, maar goed, ben al heel blij dat ik mag gaan.jippieeesandy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 1-6-2005 16:18:04

leslie
Prachtig trouwkleed te koop !!
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, zonder al te veel frulletjes, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 30-5-2005 21:02:16

sarah
trouwjurk
hey aanstaande bruidjes,Ik heb vandaag mijn trouwkleed mogen gaan afhalen bij mijn klerenmaakster.het is was echt de moeite waard om er zo lang op te wachten. nu hangt het veilig ingepakt in mijn kleerkast zodat niemand het kan zien. en nu nog wachte...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 29-5-2005 20:14:28

Isabelle
Trouwjurk
Hallo, weet iemand mij te zeggen of het lukt om een kleedje te bestellen bij Pierre-Yves (aalst)met een maatje 48 ? zo niet waar kan ik mijn trouwjurk gaan kopen !! Ik heb nog 8 maanden.Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-5-2005 20:36:05

nancy
Trouwjurk te koop
Op zoek naar een prachtig trouwkleed? Je geeft er niet om dat de jurk één dagje gedragen werd? Wel ik ben op 7 mei 2005 getrouwd en ik wil een andere bruid gelukkig maken! Het is een Dimitrios (beige) met sleep. Een foto kan ik je sturen. H...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-5-2005 11:41:19

L.
zelf jurk maken
Graag wil ik mijn trouwjurk zelf gaan maken. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kom ik aan patronen? Waar moet ik op letten met opmeten en met naaien? Het liefst maak ik een zo goedkoop mogelijke jurk.Alle tips zijn welkom!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 16-5-2005 9:04:57

leslie
BRUIDSJURK TE KOOP
Hallo!Ik ben sinds mei 2004 gelukkig getrouwd. Ik zou nu mijn trouwkleed willen verkopen. Wie is er geïnteresseerd in een eenvoudige, klassevolle gebroken-witte bruidsjurk met een sleep van ca.1,5meter lang, merk Villais (moda Nupcial). Indien j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 4-5-2005 21:32:54

davine
prijs bruidskeldij
Ik ga binnenkort een jurk kiezen, maar ik heb eigenlijk geen idee wat de prijs is van een jurk. Ik zie heel graag Linea Rafaelli. Ik ga kijken in Oostburg bij bruidshuis Ellen, heeft daar iemand ervaring mee?Davine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-5-2005 16:17:31

Isabelle
MERK KLEED PFAFF LINDSEY
Weet iemand van welke ontwerper de trouwjurk was van Lindsey Pfaff?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-4-2005 14:57:23

Annelies
Mooi kleed
Ik trouw alleen voor de wet en daarom wil ik geen traditionele trouwjurk kopen, maar ik ben wel op zoek naar een mooie outfit.Weet iemand soms winkels met avondkledij of kleren die je kan dragen voor je trouw.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-4-2005 10:28:04

Kris
maatje meer
Hoi,Wie kan mij adressen geven waar ze trouwkledij verkopen voor een maatje meer?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-4-2005 18:48:14

Isabelle
BEWARING TROUWJURK
Hallo iedereen,Ik ben op zoek naar een pop waarop ik na het huwelijk mijn trouwkleed kan mooi ophangen en een tijdje kan laten staan in mijn living of in de hall.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-4-2005 16:26:35

Emmy
trouwkleed
Ik heb mijn trouwkleed gaan uitkiezen op 08/01/2005 !!! Ondertussen zijn we 14/04/2005 en is mijn kleed nog steeds niet in de winkel !!Heb nog 3 weken te gaan voor we trouwen. Ben gewoon nu vol zenuwen dat mijn kleed er wel tijdig gaat zijn en dat de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-4-2005 7:11:47

Nathalie
Trouwjurk
Hallo allemaal, Wij gaan trouwen op 8 oktober en bijgevolg ben ik dan ook druk op zoek naar een trouwjurk. Een vraagje ... heeft iemand ervaringen met de winkel Diana David uit Meise / wolvertem ? Alvast Bedankt !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 12-4-2005 7:47:31

leslie
Bruisjurk te koop
Hallo!Ik ben sinds mei 2004 gelukkig getrouwd. Ik zou nu mijn trouwkleed willen verkopen. Wie is er geïnteresseerd in een eenvoudige, klassevolle gebroken-witte bruidsjurk met een sleep van ca.1,5meter lang, merk Villais (moda Nupcial). Indien j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-4-2005 10:12:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info